4 september


Sov som en jävla stock inatt!
Somnade vid halv 11 igår och sov oavbrutet precis hela natten, vaknade inte ens
imorse när Frallans klocka ringde och hon började fixa och dona och hade sig.
Vaknade av mig själv vid 7 och va helt hyper och hur pigg som helst, fick höra ett
x antal gånger vilket psykfall jag va och hon gjorde allt för att få mig att somna
igen, men icke sa nicke :D

Strax efter 8 tror jag det va så drog Frallan till jobbet och jag började kolla på tv,
då tog det dock inte lång tid innan jag tvärslocknade igen. Sov i någon timme, sen
blev det att fixa sig, plugga lite och spela guitarhero innan jag, helt själv, tog mig
ner till tunnelbanan, köpte en enkel resa, satte mig på tuben och åkte mot Frallans
jobb för att bli bjuden på lunch av henne!
Dock så lyckades jag sätta mig på fel tåg först så fick hoppa av vid Alvik och byta där,
men det gick hur bra som helst och jag hade något att skratta åt hela vägen som va
kvar sen även fast Frallan hatade mig lite ;)

Gick till vattenfall, mötte upp idioten, fick en jättefin besöksskylt där det stod mitt namn
och att jag va i sällskap av Frida Bardell, fick träffa några av hennes jobbar kompisar
och se hennes kontor & sen bar det av mot restaurangen!

Nu är jag tillbaks i hennes lägenhet igen och försöker komma på något att roa mig
med medans jag väntar på att hon ska jobba klart och komma hem igen.
Ska nog plugga lite till och spela några låtar på gitarrhjälten till en början, sen får
vi se vilka bus jag hittar på! Så jävla sugen på att gå ut och ta en liten promenad.

Jag är helt jätteglad idag, det är helt underbart!
Även fast jag skakar av ångest och har ont i hjärtat så kan jag inte sluta le och
skutta runt som en lite fåne, det är helt knasigt.
Jag älskar att vara i Stockholm,
jag älskar att vara hos Frallan,
jag älskar att känna såhär.

Jag trivs här, jag mår bra här, jag känner mig hemma här.
Det är helt sjukt att bara ett litet miljöbyte kan få mig att känna såhär.
Jag vill inte åka hem än på ett bra jävla tag.

Nej nu ska jag sluta med att förpesta min blogg med tråkig information och försöka
skaffa mig ett liv istället, 
PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0