9 september


Såhär trött har jag nog aldrig vart förr.
Inte tagit min medicin på två dagar, och tro mig det sätter sina spår.
Helt jävla slut både i kroppen och hjärnan, kan inte tänka för fem öre
och varje muskel bara värker av minsta lilla ansträngningen.
Jag vill sova i en evighet, jag längtar efter min säng :(

Har suttit och lyssnat på någon föreläsning om Spelberoende i typ 2 timmar
i matsalen, hade rast i 20 min nu men varken jag eller Matilda orkade eller
klarade av att gå tillbaks dit igen så nu sitter vi här som två nördar med
varsin data och bara gnäller istället, vi vill ha mat.
GE OSS MAAAAAAT !!!
Jag vill ha chipsen och ostkrokarna som ligger hemma hos Alex,
mmmmmmmmmmmh :G:G:G:G

Nej, nu ska jag väl försöka skaffa mig ett liv eller nått ..
Eh, trodde jag på det där själv eller?
Nej precis.
Puss och godnatt.

Idag ska jag träffa min älskade SnoppIda efter skolan för första gången
på några veckor typ, awesomeness som fan vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: Alex

Men varför åt du inte när det väl fanns då!:P

2009-09-09 @ 10:39:12
URL: http://www.nogg.se/xla
Postat av: Anonym

för att jag va upptagen med annat ju! Daaah

2009-09-09 @ 10:39:47
Postat av: Alex

Fortsätt med det varje gång vi ska se film och äta chips :$

2009-09-09 @ 14:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0