Updt. 21 semtember




Varit på cphumör hela dagen.
Och haha, stackars Mathias har fått tagit all skit för det!
Fast jag tror han bara tyckte det va roligt, förutom dom där
gångerna som jag slog honom :$
Men han har inte varit dålig på att jävlas med mig direkt han
heller så vi är väl kvitt skulle jag tro ;) 

Hemma hos mamma nu för att packa det sista och försöka
plugga lite, sen vid 6 ska Anders skjutsa väskorna till pappa
så då blir det att bege sig av dit för att bo där i en veckan.
Blä, jag hatar verkligen att åka fram och tillbaks, det är så
jävla drygt!  Speciellt när det bara är en vecka man stannar
på varje ställe, man hinner precis packa upp allt och börja
känna sig "hemma" så är det dags för att packa ner igen och
åka till ens andra hem. Hade inte gjort så mycke om man
hade stannat i två veckor på varje ställe kanske, men en
vecka ..   uch det är verkligen asjobbigt.

Aja, nu ska jag gå ner och ta nått att äta.
PUSS

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0