Updt. 7 september


Jag är på asbra humör just nu!
Den här dagen har vart relativt awesome.
Fick sluta två timmar tidigare för vår lärare skulle till sjukhuset,
vart med Hannah, Chris och Moa som jag hade saknat som fan,
börjat fått upp kompiskontakten med Hannah igen, vilket är underbart,
JAG FICK TRÄFFA MIN CHRISSIII,
och det absolut bästa av allt,
DET ÄR BARA EN DAG KVAR!
Nej, inte ens det.
Bara några timmar, 18½ faktiskt om man ska vara exakt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och stå där i några evigheter
för att sedan krypa ner i sängen och hoppas på att natten går fort!
:*:*


Kommentarer
Postat av: Alex

Aaaaah!Shit och nu är det ännu mindre kvar baby!!

<3<3

2009-09-07 @ 22:01:29
Postat av: Alex

Längtar,längtar,längtar!<3

2009-09-07 @ 22:10:44
URL: http://www.nogg.se/xla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0