1 april


Fy för fa-an vad fort tiden går numera, det är redan den fjärde månaden
på det här året och det känns som att det var nyår nyss!
Gaaalet, och om 11 dagar blir jag en stor flicka också.
Ja-aaaa-a :D:D:D awesomeness.

Idag är en jävligt bra dag faktiskt! Även fast jag sov över som fan imorse
och inte hann göra något alls av det jag hade planerat att göra, och även
fast det är helt dimmigt och kallt ute, och även fast jag är så hungrig så min
mage s k r i k e r så är jag helt förvånansvärt glad!

Jag älskar min extremt normala klass som nyss har lekt med en upphittad
lite halvt trasig skyltdocka. Många fina bilder blev det på antastningen, men
tyvärr så är mobilsladden inte med mig i skolan så de kommer att laddas upp
lite senare i eftermiddag istället :*

Sandra den söta lilla skiten hade med sig en pressent till mig imorse också,
fick ett mms med en bild på ett ciggpaket och en fin liten rosa tändare som det
senare när hon kom hit visade sig att jag skulle få :D då blev jag klad_chey ♥

Såfort jag avslutat den sista dagen innan påsklovet i skolan ska jag springa till
bussen och åka till tågstationen för att hämta upp min lilla skitgris och ta med
mig henne hem :D ord kan inte förklara hur sjukt jävla mycket jag längtar!
Sen nu kommer jag att spendera de kommande 11 dagarna i hennes sällskap,
så jävla älskvärt så det inte ens finns! Helt jävla underbart ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0