15 april


Mjaaa,  jag vet egentligen inte vad jag ska skriva men Matilda tvingar mig
att uppdatera så jag får väl dra ihop någon liten text ..

Mitt liv är tråkigt, jag har ingenting att göra på dagarna och har därför inte
så mycket att skriva och uppdatera er med, men jag ska göra mitt bästa
iallafall ._. hihihi..

Jag saknar min älskade lilla skitgris, så mycket så det nästan gör ont faktiskt.
På lördag kommer hon hit till mig, dock bara för att stanna en natt.
Bara lite mer än ett dygn, fyfan säger jag bara :c
Men på lördag blir det iallafall först hem till Sandra och dricka lite med henne
och Daniel, sen rör vi oss vidare ner på stan för att ta en liten krog runda :D
Den första lagliga för mig också, mjaa så är det. Ganska .. intressant, kanske.

Nej nu orkar jag inge mer,
hejdå.

Fett ovärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0