22 april


Det är jätteroligt att vakna runt 03:00 och vara helt utvilad och 
inte kan somna om! Min säng slänger ut mig och min kropp gör
mig rastlös, jag vet inte riktigt vad jag ska göra ._. 

Anledningen till att jag inte var i skolan igår var att min farbror
hade fått en hjärtinfarkt (hur stavas det?) under dagen, och jag
tyckte inte att det var rätt att låta pappa åka helt ensam till 
Stockholm och Danderyds sjukhus där han låg, så jag följde med
honom dit ner. Och pågrund av avståndet mellan vårat hem och 
sjukhuset så kom vi hem rätt sent på natten, vilket i sin tur ledde
till att jag inte hade fått många timmars sömn och helt enkelt inte
lyckades ta mig ur sängen. 

Asbra att vara hemma ifrån skolan dagen efter jag har skrivit
värsta långa inlägget om att jag inte vågar vara borta något. 
Heho, så tokigt det kan bli ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0