25 april


133 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja
Hur många har du varit kär i? 4, fast bara riktigt riktigt kär i 1
Är du kär just nu? Mer än du anar

- Tio frågor om dig själv
Namn?
Isabelle Cederson
När fyller du år? 12 april
Några piercingar? Naveln, bröstvårtan, tungan, labrett och monroe
Några tatueringar? mitt stjärntecken på kinesiska på insidan av vänster smalben
Vad har du på dig just nu? stor svart tshirt, trosor och strumpor
Vilken årstid är bäst? sommarn, vad annars?!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vaknar upp utvilad av sig själv med en nakenfis bredvid sig
Vad tycker du mest om hos dig själv? räknas min flickvän? annars mina ögon
Vad är du bra på? att inte vara bra på något, det är jag bäst på
Vem älskar du mest på denna jorden? Johanna
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med Johanna och katterna


- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?
ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? alla är helt störda, men matilda, frallan och madde är något ut
över det vanliga.
Vem är snyggast av dina vänner? gemfört med mig är ingen snygg
Vem är mest partyprisse? Frallzor
Vem är den du helst har filmkväll med? hjärtat mitt såklart!
Vem av dina vänner är mest "evil"? Matilda tror jag :D 


- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast?
lillebror kanske
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jadå
Vem är farligast i din familj? jag, så passa dig
Vem ser roligast ut i din familj? tim ♥
Vem är coolast? pappa
Har ni något husdjur? tusentals dammråttor och två katter i skara :D  
Mest gemensamt med? mamma tror jag
Underhållningen? haha tim utan tvekan
Sover du oftast med? mig själv 
Roligaste kvällen med familjen? alla kvällar

10 frågor om idag
Vad har du gjort?
packat, druckit kaffe med Mathias och Sarah, åkt tåg
Vad ska du göra nu? svara på ett sms ifrån bebo
Har du gjort något dåligt idag? lämnat skara
Vad har du ätit idag? macka imorse, kycklig med ris nyss
Har du duschat idag? ne, snuskis
Är du trött nu? som fan
Vad händer i morgon? skola, jobba, packa, åka till mamma
Går du i skolan? jappjapp
Har du varit i skolan idag? ne, de är ju helg

- ANNAT
Hur mår du just nu?
lever iaf
Har du piercat dig? nej jag har massor av piercingar men aldrig piercat mig
Är du hungrig nu? jag är alltid hungrig
Vad är klockan nu just nu? 20:34
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen.

-TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?
pappa
Vem ringde du senast? Johanna
Vem sms:a till dig senast? Johanna
Vem sms:a du till senast? Johanna

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
nesh
Vilket är ditt favoritband/artist? mitt egna såklart
Vad gillar du för musik? nästan allt som går att sjunga till

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
nej
Har du fler än 3 jeans? nej
Har du fler än 5 tröjor? ja


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
ja
Använder du wax? ja
Använder du ögonskugga? när jag vill vara fin
Använder du kajal? eyeliner
Använder du hårspray? ja 
Använder du volymspray? ne
Använder du mousse? ne
Använder du deodorant? japp, varje dag tillochmed
Använder du skinspray? nejtack
Använder du parfym? går inte ut utan
Använder du läppglans/läppstift? ohja
Använder du brunkräm? foundation?
Använder du rouge? ne
Uppsatt hår eller hängande? beror på
Plattar/lockar du håret varje dag? plattar så ofta jag orkar

KÄRLEK
Är du kär just nu?
som tusan :*
Har du kysst någon idag? ja, hihi
Är du romantisk? ja det tror jag?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nee
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? jag vill ha ett förhållande med johanna
Vem sov du senast bredvid? johanna
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? min spegelbild, men innan det var det johanna

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? har ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nejtack
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? den stilen hon har :)

 


Kommentarer
Postat av: johanna

<333 du e bara för söt!jag älskar dig älskling<3

2010-04-26 @ 06:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0