28 april


Idag fyller min lilla lillebror hela 16 år,

ett stort grattis ska han minsan ha! ♥

 

 

Gud vad jag i n t e ser fram emot morgondagen, fytusan! 
Bokprov och muntlig redovisning av boken på engelskan, 
en utredande uppsatts som ska omfamna hela kursen på svenskan.

 

Och inte nog med det så ska jag åka och jobba direkt när skolan
slutat, och sen direkt efter det hem och städa, bädda rent, raka hela
kroppen och fräsha till allt tills min älskade snuttefis kommer hit på
fredag. Jag kommer vara helt jävla slut i både kroppen och huvudet
vid dagens slut, så jävla mycket på en och samma gång :c

 

Engelska nationella, uppsattsskrivningen är iallafall avklarad nu, 
och det kändes som att det gick awesome men det återstår väl att se
vad lärarna tycker. De kommer säkert inte hålla med mig..

Nu ska jag fortsätta plugga inför alla timmars provsittande imorgon
och göra någon rest om tiden och orken tillåter, 
pusshej från en lagomt less tjej! 

JAG HAR ETT HÅRSTRÅ PÅ MINA ÖGONFRANSAR, 
kom hit och dra bort det Johanna så jag kan äta upp dig sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0