9 april


Jag skulle vilja börja detta inlägg med att säga grattis till Carro som blir
hela 23 år idag, och Veronika som nu mera är en stor tjej på 18 år :D

Idag är en väldigt bra dag,
idag har jag en väldigt bra känsla i hela kroppen!

Sov som en jävla stock oavbrutet hela natten för första gången
på hur länge som helst, och även fast jag drömde mardrömmar
konstant vaknade jag ändå helt utvilad och relativt glad!

Älskling kom och väckte mig vid 7 och var helt överkelig. Kröp ner
under täcket med mig och bara låg och höll om mig hur länge som
helst och pussade på mig och pillade i mitt hår konstant, och inte nog
med det så serverade hon mig kaffe på sängen och såg till att jag inte
behövde resa mig upp en endaste gång :* helt sjukt söt!
Att vakna av att världens vackraste tjej kysser en med världen mjukaste
läppar och berättar hur mycket hon älskar en är inte helt fel det inte.

Jag somnade om såfort hon var tvungen att bege sig iväg till nästa jobb,
men 3 timmar senare vaknade jag yttligare en gång av att en mysig liten
brud kröp ner och gosade in sig i mig! :*

Medans hon duschade och fixade sig inför det tredje jobbet ställde jag mig
i köket och fixade potatismos och prinskorv som vi sedan glatt gluppskade i
oss som om vi aldrig hade sett mat förr, som vanligt med andra ord (hohohi)

Nu har jag nyss stått och sjungit i duschen i säkert en timme, ska bara röka
klart min cigg sen funderar jag på att ta och krypa ner en liten stund till innan
jag ska göra mig snygg för att ta mig ner på stan och möta upp bebo utanför
systemet och fixa inför lördag :D:D:D

Jaa, så får det bestämt ta och bli!
NATTINATTI ett tag då,
puss på er alla små skitar där ute.

Jag har världens bästa flickvän,
Jag är världens lyckligaste tjej,
Och jag är utan tvekan den käraste personen som någonsin har satt sin
fot på denna jävla jord genom tiderna!

Jag älskar dig Johanna, av hela mitt hjärta och hela min själ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0