1 februari


Ligger i Johannas säng och lyssnar på morgonpasset i P3 och
asflabbar för mig själv, hahah fyfan vad jag älskar det <33333
Seriöst, så jävla härliga människor så jag tror jag dör :D

Bebo är på jobbet och jag fördriver tiden med att prova mina
sommarkläder som ligger i resväskan och väntar på avfärden.
OM 16 TIMMAR KOMMER CARRO, MICKE, MATHIAS OCH SARAH
HIT OCH SEN ÅKER VI :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D

Om två timmar ska jag gå ner på stan och möta skiten för att
inhandla det sista inför Egypten och grejsa, sen ska vi hem och
försöka soova lite, vilket är  v ä l d i g t välbehövligt då vi båda två har
vart vakna sen halv 3 och är helt
hyperaktiva_övertrötta_nervoosa_NeeeerdZz 8)
Hihohohihehi, jag är klaaaaad!!

Hejdå <3

Veem har snyggaste flickvännen då?
Vad sa du?
Har jag det?
Ja, jag tror bestämt att jag har det va!
JAAA, jo för det har jag.
nomsi-nom-nom

Aj löv hör, maj sjugarpaj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0