11 februari


Det är inte meningen att jag ska resa eller åka någonstans.
Allting en massa jävla förseningar och skit, ALLTID!

Igår när jag skulle hem från Skara så var först tåget från Skövde
5 min sent, sen det från Hallsberg 55 min sent,
sen gick rälset sönder så vi fick byta till buss i Frövi,
och busschauffören hade mobilen avstängd så fick inte  tag i
honom först och var tvugna att stå ute i 15 min och frysa ihjäl.

Jag var hemma 01:15,
skulle igentligen ha vart det 22:45.
2 och en halv timme för sent!
Awesome.

Veckan i Egypten var iallafall helt underbar.
Även fast vädret inte var sådär jättebra så klagar jag inte för en
endaste sekund. Fick umgås med den som betyder mest i över en
vecka, inte ha några krav på oss, bara komma bort från allt och
vara. Men det bästa var att jag fick vara nära Johanna oavbrutet,
det var helt oslagbart. Då spelade inte någonting annat någon roll.
Solade, badade några gånger, umgicks på hotellrummen, åt en
jävla massa, drack några öl, sov en hel del, mös och hade det bra.
Jag trivdes, jag hade det bra och jag njöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0