17 februari


Än en gång sitter jag och Matilda här med varsin dator vid mitt
köksbord och flööööötar!
Just nu är det j ä v l i g t kladdig kladdkaka med grädde som gäller.

Har färgat mitt löshår svart och snart ska vi spela tv-spel!
Hihihi, myspus aalltså





Varje sekund som går växer min längtan efter dig.
Vart jag än går, vad jag än gör, vilka jag än är med
så tänker jag konstant på att jag vill ha dig i min närhet.
Ditt ansikte visar sig framför mina ögon,
din röst ekar i mina öron,
det är som en fastklistrad film i min tining som gång på
gång spelas upp och gör mig pirrig.
Jag längtar efter dina varma mjuka läppar,
din extremt lena hud emot min.
Jag längtar efter att känna din hand i min,
att kolla dig i ögonen,
att se dig le med hela ansiktet sådär som bara du kan.
Jag längtar efter dig älskling,
mer än du kan förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0