19 februari


Hade ledigt från skolan idag.
Måndags gick vi halvdag,
tisdag
halvdag,
onsdag halvdag,
torsdag heldag,
och nu idag ledig hela dagen.
Har vart en väldigt skön och slapp vecka måste jag säga <:

Idag har jag iallafall fördrivit tiden med att sova fram tills
lunch, skottat hela framsidan (jävlar vilket jobb det var i det här ovädret)
och till sist så har jag städat varje liten millimeter av mitt rum.
Jag har även städat min garderob, vikt alla kläder och sorterat, bäddat
rent och gått igenom och ränsat alla mina lådor som jag har överallt.

Nu är jag helt slut i hela kroppen och har en irriterande värk i
ryggslutet, vilket inte är så oförståeligt kanske?

Såfort kaffekoppen är uppdrucken, vilket är om kanske 2 min för de som
ville veta, så ska jag släpa mig ner till duschen för att raka, skrubba och
smörja hela kroppen, fylla håret med en fräsh doft av schampoo och
somna under rinnande vatten litegranna.
Sen ska jag bara platta mitt jävla hår innan jag är helt färdig för sängen
och morgondagen! Iiiih, längta längta längta.
Måste vara i toppenskick när min fina flickvän kommer på besök juuu.

Jävlar du vad jag kommer sova skönt inatt,
klockan är bara 17:44 och jag känner redan för att lägga mig!

Aja, nu ska jag sluta ordbajsa tråkiga onödiga saker som säkert ingen
kommer läsa och gå ner två trappor istället.
Kysshaaaaj, leverpastaaaaj.


Kommentarer
Postat av: Matilda Andersson

jag läste :d <3

2010-02-19 @ 18:05:39
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag läste också! xP

2010-02-19 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0