22 februari


Att gå ut i kylan, -30 rättare sagt, för att ta sig till skolan för att ha en timmes
matteprov på något jag inte alls kunde och sen sluta, när jag desutom bara
hade lyckats sova 1 timme på hela natten, var inte speciellt jättelockande!

Vad har jag annars lyckats åstadkomma under dagen?
Jo, får se här. Jag kom hem vid halv 11 tror jag det var och la mig på soffan
direkt och blir sedan liggandes ett tag och för att pilla på Johannas present.
Sen har jag även diskat och plockat i köket och bakat världens godaste
kladdkaka som jag, mamma och Anders ska mumsa på lite senare!
Hm, sen har jag nog inte gjort så mycket mer.
En väldigt händelselös men skön dag, synd bara att jag inte kunnat sova nått.

Just nu är jag så övertrött så jag inte ens känner att jag är trött längre.
Min kropp går på högvarv fast huvudet inte hänger med, lite förvirrande
sådär kanske! Känner mig extremt korkad som inte hänger med alls.

Här kommer lite bilder från lördages födelsedags kalas för Anders iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0