26 februari


Nu har de vart lite fattigt på uppdateringar här den senaste
tiden, har helt enkelt inte haft orken, så att säga.

Idag bär det av nedåt i landet,
och planerna är att jag ska bosätta mig i min flickväns lägenhet.
Dock kommer jag bli tvungen att resa uppåt igen om 9 dagar
vilket suger, men jag får helt enkelt nöja med med en och en
halv vecka för den här gången :(

Jag är ett riktigt jävla smartskaft till IQ-huvud och glömde mitt
mobila bredband hemma, och annat tidsfördriv med för den delen
som var meningen skulle utfylla mina timmar på tåget, så nu för
jag nöja mig med hörlurar i öronen och .. utsikt genom fönstret!
Som tur är har jag sällskap av Martina en bit iaf som ska till
Örebro för att hälsa på sin pojkvän!

Jaaa, kanske ska ta och börja runda av lite här nu.
Känner att jag inte har så mycket mer att lätta från mitt hjärta
för stunden, och så får vi se om jag återkommer senare framåt
eftermiddagen eller ej.

Nu är jag trött och behöver sova.
Får jag det?
Näääe, självklart inte.

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

iiiiiiiiiiiiiiih<333

2010-02-26 @ 12:40:38
Postat av: Matilda Andersson

du får ha det så bra :) glöm inte att köpa pluggar ;D <3

2010-02-26 @ 13:56:32
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0