Updt. 1 februari


Jag säger hedå till Sverige och allt redan nu för har rätt mycket att
göra de kommande timmarna nu innan vi åker.

Just nu är Sara och Ellinor här och lär sig om hur de ska ta hand
om katterna och dricker kaffe :)
Om 3 timmar kommer Mathias, Sarah, Carro och Micke hit och då
blir det packa in allt i bilarna och dricka någon kopp sen jävlar bär
det av mot Göteborg och Egypten :D:D:D

Om 4 timmar åker vi mot flygplatsen,
om senast 8 timmar checkar vi in på gaten,
om 10 timmar reser vårat plan,
och om 15 timmar landar vi borta i Afrika!

HEJDÅ SVERIGE SES OM EN VECKA ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mathias Eriksson

Ha en super trevlig vecka hjärtat!!! Kommer sakna dig!! Kram!

2010-02-01 @ 21:09:58
Postat av: Matilda Andersson

Kom hem, jag saknar dig, jag mår inte bra när du inte är här hos mig.. ISABELLE KOM HEM! I NEED YOU! <3333

2010-02-04 @ 09:42:51
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/
Postat av: Matilda Andersson

Kom heeeem!! :( <3

Postat av: Matilda Andersson

neeeeeegerfitta är ditt ny smeknamn. Så... NEGERFITTA NU FÅR DU KOMMA HEM TILL MIG!!!<3

2010-02-09 @ 16:09:50
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0