Updt. 15 februari


Matilda åkte nyss :(
Så nu sitter jag här helt ensam i det stora huset vid det snygga
nya matbordet och väntar på att min kära moder ska komma hem.

Slutade vid 11:30 efter mattelektionen tooday.
Åt i skolan, drog med mig Matilda hem till min pappa, packade ihop
mina saker, gick ner på stan och köpte hårfärg för att sedan åka
hem till min mamma och göra bruden ännu blondare.

Vi har även nördat vid datorerna, ätit en stor skål med glass chokladsås
maränger och grejs på och .. bara vart?
Mycket trevlig dag, mycket uppskattat!
Tack för det :*

Nej nu blir det streckkollning på en massa avsnitt av 
"how I meet your mother" och lite skratt i min ensamhet.

KYSSSSHAJ


Kommentarer
Postat av: Matilda Andersson

woho, awsome dag med dig! :D tack babyface! <3

2010-02-15 @ 18:29:01
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0