11 januari


Blev bara en timmes sömn under natten men vaknade nästan helt utvilad ändå.
Score!
Hade bara en lektion idag, varje måndag nu framöver kommer att bestå av
endast en mattelektion och sen är det slut för dagen, typ hur skönt som helst?! :D
Det är faktiskt roligt att skolan har börjat igen, hade det asroligt hela dagen idag
och längtar nästan lite till imorgon!
Eller haha, det kanske är mer Matilda som jag längtar efter att träffa och inte skolan?
Hm, skitsamma vet inte vad jag pratar om pratar typ i sömnen <:

Nu ska jag och min bästa vän mensvärken gå och lägga oss <3

Den här helgen kommer bli helt jävla bäst, det känner jag på mig.
Japp, för det gör jag. Mh-mh.
PUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0