12 januari


Idag är det precis 3 månader kvar tills jag fyller år :D wiho.

Jag är helt stolt över mig själv!
Idag har jag värsta flytet ska ni veta, shit alltså. Kom upp ur sängen
direkt när klockan ringde halv 6 imorse, lyckades platta håret
någolunda fort utan att ledsna och vilja spy, har nästan fixat klart mig
och tillochmed hunnit äta frukost nu såhär på morgonkvisten, det brukar
aldrig hända :D och nu har jag till och med tid över så jag hinner sitta
vid datorn. Fast nu skickade Matilda sms och skrev att hon var påväg
in till stan, då blev det stressigt ändå .. rackarns.

Nejdu, nu ska jag ta min träningsbag och bege mig ner mot bussen
för att åka till gymmet (och ha idrott) med bästaste Matilda och lyfta skrot.
Stålmannen passa dig, för nu jävlar kommer jag!

Jag saknar Johanna,
vill utrota min mensverk,
ta bort värken i mina ben
och träffa min fru :(
Kan nu fixa till det?

Kommentarer
Postat av: johanna

varför har du ont i benen hjärtat:S :( Jag kommer snart äääällllsskliiiiiiiiiiiiiiing<333

2010-01-12 @ 13:51:58
Postat av: isabelle

jag vet inte, musklerna är helt trötta och ömma ._. tror det är för att jag sover dåligt ><. JAAA SNART KOMMER DU BABY :D:D <33333333

2010-01-12 @ 14:01:39
URL: http://letmeupgradeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0