14 januari


Gårdagen var typ hur awesome som helst!
Sov över och kom 40 min försent men lyckades ändå göra klart alla
uppgifter som man skulle och blev tillochmed klar tidigt.

När vi slutade åkte jag ner på stan med världens bästa Matilda och
träffade min älskade FRUUUUUU. Så mycket som jag skrattade
sammanlagt under hela dagen igår har jag inte gjort på länge,
jag hade helt s e r i ö s t träningsverk i magen när jag kom hem :')
Fyfa-a-an vad jag älskar er, era jävla idioter <33333333333333

IMORGON KOMMER MITT ÄLSKADE HJÄRTEGULL HIT!!!!!!
Ni förstår helt ärligt inte hur mycket jag längtar, jag blir för fan
helt jävla galen snart alltså. AJ MISS MAJ BAAAAAJBIII <3
Jag blir helt pirrig och får lyckorus efter lyckorus varje gång jag
tänker på att det bara är ett dygn kvar tills jag får kyssa henne
igen, åh jag är så kär så jag kokar över snart :$

Mitt liv leker just nu,
jag mår så jäääävla bra,
allt flyter på som fan,
och saker som vart jobbiga tidigare börjar äntligen att funka.
Mitt liv börjar sakta men säkert att lösa sig,
och jag är sakta med säkert påväg att bli den jag alltid vart
igen. Jag börjar sakta men säkert att bli mig själv och verkligen
njuta av livet igen.
Så som jag har längtat, så jävla länge som jag har väntat och kämpat.
Jag mår bra.
För första gången kan jag säga att jag verkligen mår bra och mena det.

Jag är lycklig



Kommentarer
Postat av: Matilda

<33333

2010-01-14 @ 09:56:10
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du och jag bejbi du och jag<333^^Du är de bästa som hänt mej!:*

2010-01-14 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0