17 januari


Ligger i Tims säng med min laptop i knät medans han tittar på filmer om
hur de tillverkar kondomer .. Söt kille alltså!

Lämnade älskling vid tåget för typ 3 timmar sen, följde med Tim till konsum
en snabbis och har sedan legat här sen dess. Han köpte en påse chips, dip
och grädfil till mig, jag gillar min lillebror.

På fredag åker jag till Skara till Johanna och stannar över helgen, sen blir
jag bara hemma i en vecka innan det är dags att bege sig nedåt i landet igen
och stanna i några timmar för att sedan flyga flygplan mot ett varmare land!
DET ÄR INTE LÅNGT KVAR ALLS NU TILLS VI ÅKER UTOMLANDS PÅ EN MYSIG
KÄRLEKS-SEMESTER OCH BARA LEVER LIVET OCH MYSER ÄÄÄÄÄÄSET AV
OSS OCH HAR MYCKET TREVLIGT FOLK I SÄLLSKAP!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih <3<3<3



Har ni någonsin känt den där känslan när ni sett en så snygg människa
så ni bara inte har kunnat sluta titta på den? Det spelar ingen roll hur
lång tid som går, ni kan inte sluta stirra och vågar inte prata med den
för ni är för rädd att göra fel intryck eller värka som en stalker/idiot
utan fortsätter istället att titta bara i smyg. Har ni känt den där känslan
att när den personen sedan äntligen hör av sig så skapas världens
fjärils-farm i hela din kropp och du blir alldeles varm även fast ni aldrig
sagt ett ord till varandra tidigare och inte känner den andra för fem öre?

Det har jag ska jag ta och säga er.
Jag bevakade Johanna i över ett halvår och vågade bara skriva två
komentarer under den tiden, en var att hon hade snygga tatueringar och
en var när hon skulle sälja alla sina töjningar och jag verkade intresserad
att köpa bara för att få en anledning till att skriva! (Haha, astöntig)
Sedan började vi småprata lite och det visade sig att hon hade bevakat
mig ett bra tag också och frågade efter mitt mobilnummer, shit skoja inte
om att min hjärta slog volter då! Då hade vi inte träffats, pratat i telefonen
eller "lärt känna" varandra än, och jag var redan helt jävla fast ändå.

Första gången jag hörde hennes röst genom telefonen kände jag ett lugn
som jag aldrig känt förr, första gången jag klev av tåget i Skövde och såg
henne komma imot mig visste jag direkt att det var henne jag ville ha och
hade letat efter. Jag kände henne inte alls, vågade knappt prata eller titta
på henne och nästan hela kvällen gick utan att vi ens rörde varandra, men
ändå hade jag aldrig vart så säker på någonting som jag var på att det var
kärlek jag kände.

Nu har vi redan firat 2 månader tillsammans och jag blir fortfarande bara
mer och mer kär för varje dag som går.
Hon är världens finaste ängel och jag har aldrig, ALDRIG, förr träffat någon
som verkligen brytt sig om någon och gjort allt för den helt helhjärtat så
som hon gör.  Ni förstår helt ärligt inte hur sjukt jävla otroligt lycklig hon
gör mig, det går bokstavligen inte att beskriva i ord!
Hon har mitt hjärta i sin hand, och jag älskar henne över allt annat.
Min fina fina flickvän, min


Kommentarer
Postat av: älsklingen<3

de finns verkligen ingen som kan göra mej så lycklig som du Bella<3 Jag älskar dig mer än allt annat i mitt liv!finaste tjejen på jorden!du gör mig helt knäsvag bby<333

2010-01-17 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0