18 januari


Åkte direkt från skolan till pappa för att jobba,
när jag hade jobbat klart var jag tvungen att gå raka vägen
hem och plugga. Jag måste sova, jag måste städa och packa,
jag måste duscha och fixa, jag måste plugga hur mycket som
helst. Stressa stressa stressa.
När är det meningen att man ska kunna slappna av och njuta
av livet? Göra något man gillar utan att behöva räkna hur många
timmar man kan göra det innan man måste gå tillbaks till allvaret
igen?

Jag orkar inte, seriöst.
Vi har gått i skolan i en jävla vecka och jag längtar redan efter
nästa lov :(  Hatar all denna jävla press på mig, bajs på den <3

Nu ska jag sova lite och kanske vakna lite gladare och muntrare iaf,
om jag ens lyckas slappna av och sova något över huvud taget vill säga.

Jag saknar min Snuffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0