20 januari


Idag är det J's födelsedag,
ett stort grattis till min fina tjej som blir hela 23 år!
Puss älskling.

Suttit och pluggat och gjort programhanterings-uppgiften i nästan 3 timmar
nyss, fyfan snart spyr jag på allt som har med skolan att göra!
Men nu är den klar iallafall, då har jag bara påsen i illustrater, plauge 99
och en massa jävla matte att räkna och repetera kvar att göra.
Men det får bli någon annan gång eller lite senare, hiho.

Umgicks med Matilda, Madde och Moa ett tag efter vi slutat skolan idag.
Flum som vanligt, fick ingenting vettigt sagt eller gjort alls, bara skrattade
och mumlade åt ingenting hela tiden och var allmänt borta, som alltid.

Det har visat sig rätt tydligt under dagen att jag har gått och blivit sjuk
också. Hostar konstant, kan inte andas med näsan, är jättehes, har en
ständig klåda och ömhet i halsen och är bara allmänt hängig.
Nu vet jag anledningen till varför min kropp har vart som den vart de
senaste dagarna iallafall och varför allt ätbart smakar skit såfort det
nuddar min tunga :( Jag hatar att allt är äckligt när man är sjuk! 

Nu ska jag kolla på ett x antal avsnitt av "How i met your mother" och
stensomna direkt efter.
HEEEIDO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst! <3

2010-01-20 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0