25 januari


Började halv 9 och slutade vid 10 i 10 direkt efter matteprovet.
Det gick faktiskt över förväntan, svarade på alla frågor förutom
1! Sen återstår det ju och se hur många som är rätt också ..

Ligger i sängen och är helt jävla slut nu.
Min röst har försvunnit nästan helt och har fått tillbaks de älskade
hostattackerna igen, helt underbart alltså.
Jag älskar att jag måste vara i skolan varje dag den här veckan
även fast jag är sjuk och behöver ligga hemma och vila upp mig,
jag kommer fan aldrig bli frisk :c

Nejdu, nu blir det sova och ladda upp krafterna så jag orkar slita
resten av dagen!
Ska packa väskan till pappa och städa mitt rum hos mamma,
OCH SEN BÖRJA PACKA FÖR EGYPTEN-RESAN :D:D:D:D
Om precis en vecka åker vi, AAAAAAAAAAHAIAIIHIHIHOHOOO!!!!!
helt gaaaaaaaaalet ♥
Sen har jag massa plugg som jag måste göra också, men det
orkar jag inte tänka på just nu.
För just nu är jag jätteglad och pepp och skulle gärna vilja vara
det ett tag till iallafall! Sen får verkligheten visa sig igen ..

Jag vill varken ha eller vara med någon annan än dig hjärtat mitt,
att du ens tror nått annat gör ont i mig.
Du är mitt allt och den enda i mina tanker.
Du har mitt hjärta i din hand, glöm aldrig det

JS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0