28 januari


Ni vet när man är sådär trött så allting känns som värsta plågan?
När det värker i hela kroppen och precis varje liten sekund känns
det som att man ska bryta ihop och brista ut i gråt? 
jävla trött är jag just nu.
jävla trött är jag precis varje jävla dag precis hela jävla tiden.

Jag fattar verkligen inte.
Jag har aldrig sovit så bra som ja gör nu. Jag sover verkligen hela
natten, STENHÅRT och vaknar inte en endaste gång.
Somnar vid 11 och sover ändå över precis VARJE morgon!

Jag orkar inte, jag vill bara sova.
SOVA SOVA SOVA SOVA SOVA!!!!
Jag fattar inte, kan någon förklara för mig?!?!?!? :((

Pappa kom och väckte mig 20 över 7 imorse då jag hade stäng av
mitt alarm som ringde vid 6 utan att ens märka det.
Slängde på mig första kläderna jag såg och borstade tänder för att
sedan 20 min senare sitta i bilen påväg till skolan.
Hann inte ens sminka mig eller tvätta bort sminket från igår,
känner mig så j ä v l a vidrig ska ni veta ...
JAG VILL HEEEEEEEEEEEEEEEEEEM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0