8 januari


HEEEEEEJ, jag lever fortfarande!
Har inte haft något internet fören nu om ni har undrat, hihi.
Har bott hos min älskling i hela två veckor snart, fa-aan vad tiden
har gått fort! Vad fan har vi gjort hela dagarna eller?!
Känns som att tiden bara har rymt iväg från oss helt och hållet.

Just nu är beeeebo på jobbet och jag kan inte sova ._.
Vi kollade på "The Sceptic" igårkväll/inatt eller vad man ska säga,
som btw va riktigt jävla vidrigt bra faktiskt. Både jag och Johanna
va näst intill livrädda igenom hela filmen och den va inte sådär
överdriven tillgjord och fejkad som alla skräckfilmer är, den borde
ses om jag får säga vad jag tycker (: Men iallafall, sen när den var
slut så stensomnade bruden min på två sekunder och jag har inte
lyckats somna än. Den stackarn var tvungen att kliva upp efter bara
en och en halv timmes sömn och dra sig ut i kylan klockan tre på
natten för att jobba, men så jävla redig hon är som gör det!

Jag har det iallafall helt bäst här nere och trivs som fisken i vattnet.
Om bara två dagar är det dags för hemfärd igen.
Ska på ett sätt bli rätt skönt att komma in i de dagliga rutinerna igen
och träffa allt Gävlefolk som jag saknar sönder lite smått nu,
(speciellt Matilda och min Fru, och självklart min söta mamma) men
samtidigt kommer det kännas helt tomt utan henne i min närhet och
jag vet inte, jag känner mig så hemma i Skara och hennes lägenhet.
Jag trivs här och vill vara här, lite joooobbigt baaah.

Men nu kommer J hem om en och en halv timme och jag ska försöka
sova lite innan det iallafall så det går att prata med mig imorgon/idag
utan att jag får ett raseriutbrott och gnäller :D

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Mathias Eriksson

Saknar inte mig... :( kul att du kommer hem iaf :D

2010-01-09 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0