1 juni


Och Poff sa det så var sommarvärmen här!
Eftersom att jag ä l s k a r att mysa i solen så bytte jag om
till shorts och sporttopp och tog med mig en bok ut till altanen
för att njuta tills jag sprack till ljudet av musik, men efter lite
mer än en halvtimme var jag helt blöt av svett (!!!!!) och så
varm så jag lovar att man kunde steka ägg på mig och klarade
inte av mer utan gick istället in och tog mig en lång kall dusch.

Jag har försökt att plugga men inte kunnat koncentrera mig alls eller fått
någonting alls gjort, jag har försökt att läsa men tappade bort mig hela
tiden och glömde bort de orden som mina ögon just hade bearbetat, jag
har försökt att fixa något att äta men såfort jag kollar i kylskåpet blir jag
äcklad och ingenting verkar gott. Jag är så trött så ögonen svider på mig,
jag har inga krafter till någonting alls och har lite smått panik just nu. Har
så otroligt mycket som jag borde göra men klarar inte av nått av de, vilket
betyder att jag än en gång får ta att skjuta upp på det, som jag redan gjort
under en alldeles för lång period.

Jag borde sova en liten stund så jag får nya krafter till att plugga senare,
men samtidigt så vet jag att om jag sover nu kommer jag få svårt att
sova inatt. Så frågan är ju .. hur fa-an ska jag göra?!

Äch, det får bli sova. Jag orkar inget annat.
HEIDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0