11 juni


Jahapp, då var det skolavslutning idag då.
Och dagen till ära så regnar det, är kallt och helt grått ute ♥
självklart, vad annars liksom?
Jag orkar inte bry mig ett skit om någonting idag, är ju ändå
ingen speciell avslutning. Jag har tagit på mig ett par jeans
och en tröja, precis som vilken dag som helst, och tänker inte
göra något märkvärdigt alls med mig själv.
Tråkig? Ja, ganska då.
Bryr jag mig? Nej, inte ett dugg faktiskt.

Efter vi sett treorna sparkas ut (eller vad fan det nu är vi ska göra)
och fått våra betyg så är det sommarlov, och jag tänker börja min
långledighet med att åka hem och sova i någon timme ♥
Har knappt sovit någonting alls inatt och känner att min kropp börjar
ta väldigt mycket stryk av alla sömnlösa nätter som har varit nu på
senaste tiden. Inte okej, inte okej.

Men lite senare idag/ikväll blir det pepp iallafall! Då jävlar blir det
Krogen med Sandra och hela gävles alla fulla studenter typ. Dock
inte speciellt länge för min del eftersom att jag åker till Turkiet jätte
tidigt på morgonen imorgon, men ääch. Får göra den lilla stunden extra
rolig eller nått, i don't know.

Och ja, jag är jävligt pessig och depp. Allt suger och jag hatar mitt
liv just nu! <3 Nej det gör jag inte, jag är bara så äckligt jävla less på
allt och skulle behöva komma bort, långt långt långt bort, en längre
period och bara få vara.

Nej nu får det räcka med klagomål, nu ska jag gå ner och ta mig min
morgoncigg och en kopp kaffe så kanske det blir liiiite bättre iallafall.
Och ehm, tror jag måste ta och svälja ner en huvudverks tablett också.
Precis som alla andra dagar nästan, alltid något fel på min kropp.
NEJ, fail. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0