18 juni


Idag er det sısta dagen her ı vermen.
Om jag ska vara erlıg so er det faktıskt bara skont att vı ska
hem ıgen snart.

Jag er so trott att vakna svettıg,
somna svettıg,
eta svettıg,
bada svettıg,
alltıd vara svettıg.
Efter man duschat so hınner man ınte mer en utanfor
badrumsdorren so er man precıs lıka svetttıg ıgen!
JAG HATAR SVETT!!!!

Nej nu overreagerade jag lıte kanske, men bara lıte. HIHI.
Men serıost, heromdagen hade vı 40-45 grader ı SKUGGAN,
tenk do hur jevla varmt det var ı solen?! Det gıck ınte ens att
vara ute, vı log ınne po hotellrummet och loekade ıst ..

Och ıdag er det typ samma sak ockso.
Har legat po stranden mellan 09:00-15:30 ungefer, sen gav jag
och mamma upp. Nu ska vı ınte vara ute no mer ı solen och har
lemnat ın handdukarna so kan ınte bada hellerç Blır att sıtta po
rummet och restaurangen, kanske lıte ı baren, tılls vı ska hoppa ı
sengen.

OCH JAG ER SJUK! 
Jag har ecklıg jevla dumhosta och en fruktansvert rınnande nesa,
och ınte nog med det so fıck jag dunderont ı mıtt hogra ora ıdag ockso,
det kenns ınte bra po en fleck ınte, ne-ee.

HEJDOOO,
om 12 tımmar flyger jag mot sverıge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0