23 juni


Är så trött så jag tror att jag tuppar av snart, men kan inte
gå och lägga mig !!!11. Började kolla på Gia och fastnade
som aset, och nu kan jag inte sluta och knappt slita mig :o
OMG!! Tyvärr så skriker min kropp även efter en dos nikotin
så jag fick tvinga mig själv att pausa en kort stund. Men
frågan är ju vafan jag sitter här och skriver för?! :s
Inte ens om roliga saker liksom ..
Jag behöver sova, tror jag. JAPP.

Nej nu ska jag klä på mig och gå ut på balkongen för att ta
mig en cigg, sen ska jag sätta igång rullen igen :G:G



Updt. 02:00.

NU är filmen slut.
Fy tusan vad världen har en tendens att vara vidrig ibland,
fy tusan säger jag bara!

Nej men om man kanske skulle ta och sova lite nu kanske?
Fast nu är jag ju jättehungrig istället ..
Och röksugen.
Fast mest hungrig.
Men jag orkar varken klä på mig eller resa mig upp,
så jag fortsätter att ligga här halvt naken under täcket istället
och gör mitt bästa för att kunna somna även fast magen lever rövare.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0