22 mars


Lyckades bara sova en halvtimme på hela natten.
På grund av det och min halsont, värken i högra örat, locken för
båda öronen
, känslan av att knivar sticks i hela min huvudsektion
när jag sväljer
och lite feber så ringde mamma och sjukanmälde
mig imorse.

Dagen har spenderats till 99 % i sängen, och 1 % framför datorn.
Men det jobbigaste är nog att jag inte har ätit någonting på hela
dagen och inte ens är lite hungrig. Det suger att allt värkar äckligt
och jag mår illa för jag är så jävla sugen på att äta hur mycket
som helst :( Jag älskar att äta ..  hihihi.

Nääää men alltså, nu ska jag dricka det 100ade glaset vatten för
dagen och krypa ner under täcket igen.

Jag saknar Matilda jättemycket och längtar tills imorgon då jag
får träffa henne igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0