4 mars


Guuuuud vad jag är glad nu för tiden!
Idag fick jag v ä r s t a vårkänslan som bubblade i hela mig
och nästan gjorde så jag kokade över och var tvungen att
göra ett litet glädjeskutt!
Det har vart soligt och blå himmel tre dagar i rad nu,
snön smälter och droppar från taket, fåglarna börjar komma
tillbaka och kvittrar glatt, asfalten har kommit fram, och
den är tillochmed torr på de flesta ställena!
De har börjar hacka fram brunnarna under isen också så
allt vatten från all smält snö kan rinna ner.
Och en sak till, klockan är snart halv 6 nu och solen är fortfarande
uppe och det är riktigt ljust ute!!!! ÄNTLIGEN säger jag bara.
Kommer säkert komma mer snö och bli skit igen snart,
men det kan inte förstöra mitt vårhumör just nu, ne-ee!

Jag har det iallafall helt underbart här nere i Skara i mitt
tredje hem, hihi. Just nu ligger min lilla skitgris och snarkar så
sött i sängen med Puppe bredvid sig och Korven i stolen bredvid
min och sover helt djupt, var egentligen meningen att jag också
skulle sova men vaknade efter en timme och bara låg och vred
och vände så kände att jag skulle gå upp innan jag väcker de andra.

Idag följde jag med Johanna till hennes jobb en snabbis för att sedan
ta oss en snabbis in till solariumen när vi ändå gick förbi.
Nysolade och lite brunare än innan begav vi oss hem för att kolla på
resor och mysa en hel del i soffan och sedan gå utåt igen, och den här
gången till Ica för att köpa hårfärg och pizzerian för att, ja det är rätt
uppenbart så behöver inte ens berätta :D

De andra dagarna har vi fördrivit tiden med att vara hos Carro och Micke,
dricka kaffe med Sarah och Matte, festat hos Sarah, ätit flera påsar chips
med dip, vart på Kupan med Carro och Micke och även vart med hennes
pappa på Ö&B! Jaa, kan inte komma på nått mer vi gjort just nu iallafall ..
Aja, skitsamma. Imorgon blir det kanske in till Skövde för att gå på bio
med Sarah och Matte iallafall :D

Nu ska jag röka en cigg till och fortsätta spela spel på facebook innan jag
ska krypa ner en stund bredvid min varma, nakna, snygga flickvän ♥

Jag har det helt bäst här och vill aldrig åka hem igen ._.
Jag börjar reda få panik över att det bara är 3 dagar kvar tills jag ska
sätta mig på tåget igen, kan inte någon bara stanna tiden?!
Jag har aldrig vart såhär lycklig förr.


Kommentarer
Postat av: johanna

fyfan va jag älskar dig min lilla skit<3:*

2010-03-04 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0