9 mars


Plugg plugg plugg.
Har suttit i flera timmar och jobbat med min hemsida nu,
börjar äntligen likna något :D är faktiskt riktigt nöjd, hihi.

Ska bara lägga in massor av text, flera "vidaresidor", bilder
och lite småtjaffs sen är jag helt färdig.
Awesome! Fast det får bli någon annan dag för nu ska jag
sova som en jävla idiot och vakna imorgon och vara så jävla
grinig för att natten gått alldeles för fort och vart på tok för
kort, satteeeeh, ni hittar mig i min säng nerbäddad och gömd
mellan mina 4 kuddar och 2 täcken om det ni skulle vilja nått.
GODNAJT!

Jag saknar mitt älskade hjärtegull.
Min nakna lilla skitgris med världens mjukaste och varmaste hud.
Min snygga och grymt heta flickvän som gör mig galen.
Tjejen i mitt liv som är helt felfri och perfekt på alla sätt och vis.
Jag älskar dig Johanna Svahn,
mer än du anar älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0