Updt. 11 mars


Jag har sovit,
jag har vart ute och gått och fått friskluft,
jag har druckit en massa,
jag har ätit flera gånger,
jag har tagit tabletter,
jag har legat helt stilla och haft kolsvart och
knäpptyst i mitt rum,
jag har försökt läsa och jag har bara legat,
men ingenting funkar och den jävla huvudverken
är fortfarande kvar!
Och inte nog med det så är den ännu värre!

Så nu ger jag upp och gör det bästa jag kan för att
ignorrera den istället, önska mig lycka till ..

Nu:
- Packa väskan tills imorgon
- Raka hela kroppen
- Ta en iskall/kokhet dusch

Sen:
- Platta håret (om jag orkar)
- Tigga pizza när pappa kommer hem
- Prata med världens finaste i telefonen

Kan något vara mer ointressant än mitt liv just nu?!
Neeeeh, skulle inte tro det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0