11 maj


Nu, 6 timmar efter att jag vaknat, lyckades jag ta mig upp ur sängen
för första gången och gå längre än till toan.
Har vart ner och hämtat lite att äta och till och med vart ut och rökt
dagens första ciggaret. Äntligen börjar smärtan i magen släppa lite,
det var fan på tiden! Död åt mensverk, sånt borde inte finnas.

Nu har jag bara två avsnitt kvar, sen har jag lyckats kollat klart på
en hel säsong av How I Met Your Mother under mina timmar som
sängliggandes. Jag börjar bli lite smått rastlös och min kropp känner
för att röra på sig lite, dock finns det ingen ork till det. Varför ska
det alltid vara ett jävla dilemma med typ allt man gör för?! VAVAVA?!

Ut över det så mår jag finfint faktiskt. Lite smått ångest över att det är
f ö r s t a dagen på tre veckor som jag är hemma ifrån skolan och för att
jag inte lyckades hålla mig fri från gröna och röda rutor fram tills sommar-
lovet bara, men ah jag får försöka tänka på att jag inte skolkade iallafall
och att jag inte har kunnat göra något åt det. Jag är stolt över mig själv
ändå för min konstanta närvaro den senaste tiden och tänker se den här
dagen som den enda jag stannar hemma :D Och nu har jag spårat ut
igen och börjat ordbajsa lite smått, bäst att sätta stopp för det.



Och tatueringen mår bara brabrabra. Har inte haft några problem alls än
så länge, kunnat sova helt problemfritt på rygg och kan ha kläder på mig
utan att det skaver. AAAAWESOME! Dock ser det mest ut som en svart
rand för tillfället, då all överbliven färg blandas med salvan, men det är
mycket finare nu än det var tidigare och bokstäverna börjar komma fram :D
Jag älskar min nya kroppsmålning, är så jävla nöjd.
Tack än en gång Emelie, dig kommer jag gå till flera gånger :*




Jag blir fortfarande precis lika pirrig när jag tänker på att Johanna är min
flickvän. Även fast vi snart har vart tillsammans i ett helt halvår (!!!!!!!!!)
så kan jag inte fatta att det är sant, det är alldeles för bra för att hända mig.
Jag måste ha gjort någonting jävligt bra i mitt tidigare liv för att gjort mig
förtjänt av att ha en sån underbar person i mitt liv.

Tack vare henne har jag fått tillbaka min livslust och kämparglöd igen.
Tack vare henne har jag fått styrkan till att ta tag i mitt liv och få ordning på det igen.
Tack vare att hon är så jävla redig av sig, omtänksam och helt rakt igenom underbar
har hon blivit min förebild och ger mig inspirationen till att förbättra mig själv.
Tack vare henne är jag den jag är idag, och tack vare henne är jag lycklig.

Jag älskar henne verkligen av hela mitt hjärta, och skulle kunna göra precis
vad som helst för hennes skull om det skulle behövas.

Nu vet jag hur det verkligen känns att älska någon från djupet av sitt hjärta,
och nu vet jag hur det känns att verkligen bli älskad tillbaks.

Tack för att du finns älskling, och tack för att du är precis den du är.
Helt perfekt på alla sätt och vis och världens finaste tjej ♥
Mitt hjärta tillhör dig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

aw jag älskar dej av hela mitt hjärta lilla<3 inget har aldrig känts såhär rätt!, jag är så stolt över dej min underbara flickvän,du e så duktig!min smarta rediga flickvän:*, jag finns och gör allt för dej bby!du är mitt liv<3

2010-05-11 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0