12 maj



När man behöver sömnen som mest så retas den bara med en
och vägrar slå sig till ro.
Paniken börjar växa nå enormt inom mig just nu eftersom att jag
vet att jag  a l d r i g kommer klara av morgondagen utan att sova.

Dagens/morgondagens schema.
  • skola och första delen av matte nationella
  • till pappa för att prata om torsdagens jobb
  • tågstationen för att kolla upp en sak och fixa mitt prio-kort
    om minnet tillåter.
  • hem en snabbis för att packa
  • ner på stan och bli intervjuad
  • hem en snabbis igen och äta om jag hinner
  • till sätra på möte. Bli utdelad jobbuppgift, gå igenom programet o.s.v
  • hem och duscha, raka kroppen och platta håret.
    Packa klart och försöka lägga mig i tid.
För att sedan på Torsdag:
  • Gå upp vid 6 då klockan ringer
  • Fixa mig, packa ner det allra sista, äta ett rejält mål
  • åka och jobba
  • springa upp till pappa för att duscha av mig fort som fan
  • för att sedan sätta mig på ett tåg klockan 10 på morgonen och
    åka till min snygging.
Jag behöver min sömn,  men får jag som jag vill?!
Nej, det är klart att jag inte får. 
Och tack vare det så kommer jag säkert att faila rätt hårt på säkerligen
80 % av punkertna ovanför. ROLIGT ROLIGT

Men nu ska jag koppla in Melissa Horn i öronen och räkna några mattetal
till, och om jag har tur, sova rätt så snart.
För om bara lite mer än 4 timmar ringer min klocka, och jag vill helst inte
ligga sömnlös hela natten.

Det var allt för mig denna tisdagsafton,
tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0