17 maj


Jag är inte mig själv just nu.
Jag är helt jävla borta, helt jävla frånvarande, helt jävla tom.
Jag har ingen koll på någonting alls och känner mig helt blåst.

Jag som aldrig brukar gå någonstans alls utan att ha min mobil i
handen har lyckats slarva bort två telefoner på bara några dagar!
Den ena blev stulen och den andra ligger här någonstans men jag
har inget minne alls av vart jag lagt den ..

Jag tänker inte på vad jag gör,
jag kommer inte ihåg vad jag gör
och jag vet inte varför jag gör det.

Jag är helt slut i både kroppen och själen.
Jag är helt jävla tömd på alla krafter och orkar inte ens tänka längre.
Om jag inte tar det lite lugnt nu och tänker på mig själv i första hand
kommer jag helt ärligt att gå in i väggen snart.

Jag har hamnat i en svacka,
och behöver en liten tid för mig själv för att ta mig upp igen ..

Men ge mig några dagar, kanske tillochmed bara någon,
så är jag tillbaks igen sen!

Nu ska jag gå och fortsätta diska,
kan ändå inte sova och har redan fördrivit tiden med att bäddat, vikt
och sorterat alla mina kläder, plockat undan och förberett disken,
så nu kan jag lika gärna ta det stora berget när jag ändå är på G!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0