20 maj


Då var man tillbaks i skolan igen efter tre dagars uppvilning.
Tillbaks till mina älsklingar matilda och Sandra ♥ hihi

Pratade nyss med min engelskalärare om nationella,
jag fick MVG på speaking, VG på lisstning & reading,
och writing visste hon inte än men låg på VG-MVG där också.
S C O O O R E T I L L M I G ! !
Fick även veta att jag låg mellan VG-MVG i slutbetyg, så bad
om att få nå extrauppgifter och skit som jag kan göra så jag
får MVG i slutet av kursen. Jag håller tummarna, och det ser
ljust ut också, hur underbart är inte det då?!!? VAVAVA?!?!?
MIHIH.

Idag, när det är hur jävla fint väder som helst och kommer
vara toppen hela dagen så ska jag först sitta här i skolan i
hundra år och sen åka direkt till jobbet.
Skitkul, jag kommer inte få ledig tid fören solen har gått ner :(

Kommentarer
Postat av: johanna

duktigt bella!!, du e så duktig<3 jag blir så stolt över dej!<3, du ser, du kan mer än du tror, jag tror på dej älskling!DUKTIG BBY:*

2010-05-20 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0