24 maj


Hade ingen skola idag eftersom att jag har klarat av matte A kursen,
så nu är det inge mer matte alls för min del fören i tvåan. Hur jävla
skönt som helst skulle jag vilja säga, ja-aa!

Har läst näst intill hela morgonen, fick i uppgift av Therese (min svenskalärare)
att läsa "En blomma i afrikas öken" och "en geishas memoarer" och sedan göra
en parallellanalys på de två, än så länge har jag bara börjat läsa den förstnämnda
boken, men den är så jävla bra och jag är helt jävla fast!

Nu ska jag springa ner till pappa för att jobba ihop en liten slant, sen blir
det snabbt hem för att duscha av mig och sedan ner på stan för att möta upp
söta lilla mormor. Hon ska sy en klänning åt mig som jag ska ha på min kusins
bröllop i juli så vi ska gå runt och leta efter mönster, tyg och tillbehör.
Men nu måste jag kila, ser att tiden bara tickar iväg från mig.
HEEIDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0