25 maj


3 dagar
kvar tills jag åker till mitt hjärta,
17 dagar kvar tills skolavslutning,
18 dagar kvar tills turkiet!

Jag skulle nog kunna säga att jag är världens tröttaste tjej just nu
utan att ljuga det minsta lilla. Lyckades inte somna fören vid 4 och
var inte allt för glad när klockan ringde vid 6 och tvingade upp mig ..

Nu när somaren börjar närma sig med skrämmande steg har jag
bestämt mig för att börja med GI igen. EFter som att det gav väldigt
lyckade resultat förra gången så tänkte jag ge det ett försök till,
har gått upp alldeles för mycket nu senaste tiden och mår inte alls
bra i min kropp ska jag ta och berätta för er.
Några kilon har redan försvunnit, nu ska det bli intressant att se
hur lång tid det tar innan jag blir nöjd_chey_fniss.

Och försövrigt så saknar jag min superheta snygging till flickvän
jag tror att jag spricker snart! Jag saknar hennes nakna kropp och
jag saknar hennes förtrollande läppar! Mjaaou, i lööv höööör!
Puss


Kommentarer
Postat av: Melissa

Va är de för GI metod ? :)

2010-05-30 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0