26 maj


Det är helt sjukt vad fort tiden går!
Nu har vi bara två riktiga skoldagar kvar det här året. För sen nästa vecka
har vi projektvecka, och sen är det avslutningsveckan så då kommer vi göra
annat. TVÅ DAGAR! Det är fan ingenting ju :o  SKÖÖÖÖÖÖÖNT!

Men nu ska jag skriva klart jämförelserna mellan Microsoft Office och Open
Office, sen ska jag förbereda mitt tal och göra en powerpoint till de som ska
redovisas imorgon, och tillsist ska jag försöka streckläsa så mycket som
möjligt .. Och helt plötsligt kändes sommarlovet som en evighet iväg.

Men ikväll, då jävlar ska jag umgås med min kära Ida iallafall! Då tänker jag
ta mig en semester ifrån allt pluggande för att snacka skit och kolla på
flatfilmer! Ja-aadu, för det tänker jag minsan. Och det ser jag fram emot ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0