Updt. 25 maj


Jag läser.
Jag läser, jag läser och jag läser.
Jag har inget val, jag m å s t e streckläsa.
Jag spyr på att läsa snart,
jag vill inte läsa mer.
Jag HATAR att läsa!

Jag behöver ett stativ,
jag behöver nya objectiv och blixtar,
jag behöver en självutlösare,
jag behöver en ny mobil,
jag behöver nya skor,
jag behöver nya shorts,
jag behöver nya linnen,
jag behöver nya tshirtar,
jag behöver nya jeans,
jag behöver nya underkläder och strumpor,
jag behöver ny mascara,
jag behöver ny eyeliner,
jag behöver nytt puder,
jag behöver hårfärg.
Men mest av allt behöver jag pengar.
Snälla, kan någon ge det till mig? ..

Men nu ska min lillebror vara snäll och köpta choklad till mig om jag är
snäll och följer honom till ICA, sen ska jag helvetes läsa åt helvetes jävla
hela tiden tills den sekunden jag somnar för natten.
Och som sagt var,
JAG HATAR ATT LÄSA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0