Updt. 6 maj


Att hålla tillbaks tårarna är bland det jobbigaste jag vet, de bränner
mig i ögonen och får min underläpp att darra, men jag vägrar att
släppa ut de. Egentligen vet jag inte varför jag håller emot, jag orkar 

bara inte? Nej, jag fattar inte heller ..

Jag är helt jävla slutkörd. 
Helt jävla utmattad och helt jävla utbränd. 
Jag sliter som ett as med skolan hela dagarna, jobbar två dagar i 
veckan ut över det, pluggar när jag kommer hem och har tid över. 
Jag går och lägger mig 9-10 precis varenda jävla kväll och sover 
konstant tills klockan ringer, men är ändå så trött så jag vill skrika
när klockan ringer och jag måste gå upp. Hela kroppen stretar 
emot och varje muskel gör sitt bästa för att hålla mig kvar i sängen. 


Jag är så trött, 
jag är så slut. 
Jag orkar inte, 
jag går under snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0