11 oktober


Jag är trött.
Jag är trött, grinig, så jävla irriterad och less. 
Har knappt sovit någonting inatt och har, som vanligt, den äckliga jävla
sprängande huvudvärken som sällskap med mig vart jag än går.
Jag har varken någon motivation eller ork kvar för någonting alls. 
Allt känns så onödigt, allt känns så tråkigt och allt känns så jävla sämst. 
Jag har ständigt någon på mitt bröst som trycker in revbenen i lungorna
och gör det svårt för mig att andas. Det gör ont ..
JÄVLA ÅNGEST; JÄVLA STRESS; JÄVLA SKOLHELVETE.
JÄVLA JÄVLA JÄVLA.

Johanna var iallafall hos mig nu i helgen, och det var nog utan tvekan
den mysigaste helgen på jääävligt länge. Låg mest hemma i sängen och 
gosade och tröck i oss ett halvt kilo godis var, och hade jag fått bestämma
så hade vi legat kvar där än idag. Det finns ingen plats i hela världen som 
jag mår så bra på som jag gör i hennes varma famn, den flickan gör mig 
lyckligare än vad som går att beskriva!
Nu ska jag gå ut och förfriska lungorna lite, (ELLER TVÄRTOM) och röra lite
på mig innan helvetes matten börjar ...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig!, jag mår bäst i ditt sällskap älskling<333

2010-10-11 @ 12:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0