12 oktober

Gårdagens mående och försämrade huvudvärk ledde till mycket 
oroliga föräldrar som ska ringa till hälsocentralen och skälla ut de
idag, och om ingenting händer då heller blir det att åka in till akuten
ikväll för att de ska dra tummen ur röven och göra någonting åt mig.
Men trotts allt negativt så lyckades jag ändå läsa de 5 olika svenska
uppsatserna som skulle vara lästa tills idag som ska användas till 
den utredande uppsatsen som börjar snart, och tro det eller ej men
jag lyckades tillochmed s o v a några timmar under natten!
Min visdomstand har bestämt sig för att titta fram och trycka hål på 
mitt tandkött, det gör ont och jag blir ledsen i ögat. 

Men nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan, nörda runt på 
facebook ..  Tur att jag har ett liv iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0