4 oktober


Det känns som att mina veckor bara består av måndagar och fredagar. 
Innan jag vet ordet av det är helgen över och jag sitter i skolbänken igen,
och lika snabbt går det tills det helt plötsligt är fredag igen och jag sitter 
på ett tåg. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är bra eller dåligt? 

Men iallafall, har projektarbete nu och arbetar med att fixa allt inför det 
öppna huset som kommer vara på våran skola om några veckor (tror jag?).
Det är en hel del att göra då vi som går i tvåan ska stå för så gott som allt
som kommer visas, hända, och vara här. EHE; men det är skojigt. 
Jag är i tryckgruppen och vi ska göra alla broschyrer, tschirts, kartor och 
blaha blaha, skyltar och mojs :D 

IT'S SO FUNNY
Nu när rasten är klar ska vi börja lägga upp tidsplanen, dela upp uppgifterna
och bygga upp prototyper och fixa och planera och prata med alla och ta 
reda på priser och göra det och göra det, så att alla grunder är färdiga till
vecka 42 då vi ska producera allt som vi arbetat fram :D 

Jag är så äckligt jävla trött och borta i huvudet så ni anar inte, 
och så har jag gått och blivit rödhårig också. JAPPJAPP!
Aj lajk dat.  

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0