23 september

Läkarbesöket igår gjorde det inte det minsta lilla lättare för mig alls. 

När jag pratade med läkaren i telefonen på morgonen sa han åt mig 
att åka hem ifrån skolan och vila tills jag skulle möta honom, för att 
jag inte var kapabel till att sitta i ett klassrum fullt med ljud och ljus
och anstränga mig, så jag hade inte så stort val. Efter att ha varit 
med på uppropet och suttit på min plats i 15 min kanske, så var det 
dags att packa ihop och åka hem igen. Rätt så ovärt skulle jag vilja 
säga ..  Men iallafall.

När jag kom dit hade jag förväntat mig att få reda på något iallafall,
men varför ska jag få som jag vill för? 
Det enda var att han konstaterade att jag hade migrän i vanliga fall, 
men att han va väldigt osäker på att det var just det som jag led av
just nu eftersom att migräntabletter inte har funkat och det har hållt
i sig så himla länge. Men för att vara på den säkra sidan och inte dra
nå förhastade slutsattser så skrev han ut ett läkarrecept på nå andra
migräntabletter som jag skulle äta i några dagar, sen skulle jag komma
tillbaka på tisdag om det inte blivit bättre (vilket han inte trodde att 
det skulle bli och var rätt så säker på att vi skulle ses igen
) så skulle 
jag få göra en riktig undersökning med massor av blodprover och 
tester och skit för att få reda på vad som är fel i mitt huvud (y)
Så nu består min frukost av 5 st olika tabletter och lite bubbelvatten. 
För tillräckligt med mat får jag inte i mig, för jag mår så äckligt jävla
illa och har ingen aptit alls. 

Roligt att inte ens tabletterna som han skrev ut åt mig gör någon som 
helst verkan alls på mig, min kropp reagerar inte ens på att jag har 
de i mig. JUST MY LUCK, don't you think?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0