28 september


Yttligare ett läkarbesök avklarat.
Nya mediciner utskrivna tills vidare och inbokat återbesök imorgon.
Blev tömd på några rör blod och testad för olika saker och väntar 
nu på att få svaren från labbet. Det går frammåt, men jävligt sakta
måste jag säga. Fast bättre det än ingenting alls!

Men ska ta de där tabletterna tre gånger om dagen nu, började idag och
ska därför tillbaks imorgon för att kolla så allt står rätt till och att de inte
ställer till med något negativt. Och om det visar sig att tabletterna inte har
gett någon värkan alls över natten så kommer läkaren skicka en remis till
sjukhuset i stan, och då kommer jag bli skickad dit och utredningen fortsätta
och hela min jävla kropp och allt som hör den till kommer att testas på alla
möjliga olika sätt för att felet ska hittas och blablabla..

SCORE!
Nu ska jag och mina plåstrade armar krypa ner under täcket och knäppa på
tv:n för att göra våra vänner i Andra Avenyn sällskap ett tag :G
Håll tummarna för mig och att medicinerna kommer funka tills imorgon så 
jag slipper de regelbundna kollerna framöver nu!
P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0